:´´´´´´´(

ÅÅÅååååhåååhåhååhå, ni anar inte hur tomt det är utan min Karis här :-(

Kommentarer
Postat av: Karin

PUSSSSS

det bitterljuva är att jag längtar hem lite. Vad underbart vårt lilla liv är om jag saknar hollywoodfruar och bingo när jag är i Paris.

2010-05-19 @ 21:31:13
Postat av: gina natalie

:) söta karin ................................ hoppas du har kul i paris... fattar interitkigt , är inte detta din blogg??eller är ni flera? haha.. åker nog ner till götet med plutten för första gången snart måste in och shoppa på H&m, finns ju bara skit på torp. Hör av dig så du kan boka in mig, eller så kan ja kanske komma ner själv någon freda eller lörda kväll så kan du visa mig lite uteliv

2010-05-23 @ 20:41:53
URL: http://ginanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0