ellen och ellis

Eftersom jag alltid är den som tar korten så är det nästan inga bilder på mig här på bloggen, och det är ju tråkigt, hehe, så igår tog Ellen lite bilder med min kamera (fast Ellis raderade alla utom en som jag var med på, bara för att hon tyckte att hon blev dålig på dem..) Nåja - såhär ser jag ut när jag precis ätit en fantastisk lax-wrap, Hudson River om jag inte minns fel, (köpte vid kungsportsplatsen på ett pastaställe mittemot saluhallen - ät där!), och sköljer ned det sista med en juice.
"Jag försökte se så fyrkantig ut som möjligt"
Ni är så fina, tjejer! Tack för en eftermiddag fylld med solsken, god mat och mys. Puss!

Kommentarer
Postat av: ellinor

herregud den sista bilden.ahja puss marie!

2010-04-18 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0